Formació en Màrqueting Digital

Formació en Màrqueting Digital

Durant el passat mes de desembre Lo Faro Comunicació va realitzar una formació en Màrqueting Digital i Xarxes Socials. Aquesta es va realitzar al Viver d’Empreses de Tortosa, i els alumnes van ser nous emprenedors amb ganes de conèixer de què va el Màrqueting online i saber perquè és important dominar el món online.

La formació havia de partir de les xarxes socials, les grans conegudes del món online, però no per això les més importants, les xarxes socials com Facebook, Instagram o Twitter són bàsiques per donar a conèixer un negoci, sigui quin sigui, els coneguts com a Community Managers s’han convertit en peces indispensables per a una empresa. Les xarxes socials són una forma molt econòmica d’arribar a molta gent, però necessiten una planificació i una estratègia per tal que d’arribar al target de població que ens interessa per al nostre negoci.

Però bé, el curs va anar molt més enllà de les xarxes socials i es va tractar tot el món del Màrqueting online, perquè molts cops desconeixem totes les parts que el formen i que poden ser indispensables per donar-nos a conèixer en el món online. Com per exemple el posicionament a Google, sabem què és el SEO? De quins elements consta? Què és exactament el SEM? Totes les recerques a Google donen els mateixos resultats, què hem de fer exactament per sortir a la primera pàgina?

Es va explicar què és el posicionament orgànic a Google, quina part del posicionament ve determinat pel pagament de publicitat amb Google Adwords o com la base de tota estratègia de màrqueting online és la web, ja que és el centre i on acaben la major part de les campanyes online.

Per finalitzar es van comentar dues altres opcions dins el món del màrqueting i la publicitat online, l’email màrqueting, que encara que pugui semblar antic, és una eina molt utilitzada actualment i amb uns retorns molt positius per la facilitat que ens donen algunes eines d’enviar newsletters a tots els nostres usuaris d’una forma fàcil i amb un format actual i modern. A més, aquests programes et faciliten la gestió i l’anàlisi de les dades posteriors.

Una altra de les eines analitzades va ser la publicitat display, una eina que ofereix Google Adwords i que et permet crear estratègies de màrqueting com el remàrqueting, aquells anuncis que et ‘persegueixen’ després de visitar una web.

Un resum de què va ser el curs de Màrqueting Digital i Xarxes Socials al Viver d’Empreses de Tortosa, però el màrqueting online té opcions gairebé infinites i t’ofereix respostes per a gairebé tots els problemes que es poden plantejar en un negoci.

 

Formació xarxes socials

Formació xarxes socials al Viver d’Empreses de Tortosa